»Mi smo generacija znotraj generacije in Columbine je naša manifestacija [...] Samo tisti, ki so bili v času pokola v srednji šoli (ali tik pred njo) tudi sami, imajo potencial, da ji pripadajo.«
»Agresija je vstopala v nas in se kopičila. Čeprav smo jo deloma izrazili prek igre, športa, glasbe, videoiger, filmov, pornografije, drog in alkohola, je nikdar nismo zares sprostili, nikdar se nismo zares sprostili.«
»Z objemanjem. [...] Protiutež nasilju namreč ne more biti nekaj, kar bi posameznika izoliralo, ampak ga mora, ker je nasilje družabni pojav (in ne nazadnje je dejavnost, aktivnost), privabiti nazaj k sočloveku.«
»Mene je za ogled zbirke angažirala kriminalistična služba policije – se pravi kriminalistični oddelek Uprave za notranje zadeve, da sem jim pomagal raztolmačiti zbirko z umetnostnozgodovinskimi metodami, na podlagi česar so lahko kriminalisti zadevo na njihovi stopnji zaključili in jo predali pristojnim službam.«
»Na začetku leta 1992 je imel natečaj še kategoriji krajših in daljših besedil, potem pa se je, v skladu z oddajo Literarni nokturno, v kateri predstavljamo izbrane zgodbe, osredotočil na eno samo – vanjo lahko sodita na eni strani bolj fabulativna zvrst kratkih zgodb, ki jo je utrdila ameriška književnost, in na drugi bolj refleksivna in lirična črtica, ki jo dobro pozna slovenska literarna zgodovina.«
»Po knjigi z enakim naslovom, ki smo jo izdali ob 25-letnici natečaja in v kateri smo zbrali najboljše zgodbe do vključno leta 2016, prinaša zvočnica 36 vrhunskih interpretacij zmagovalk, skupaj z zgodbo Violina in žiletke Davorina Lenka – Arsovo lastovko, kot smo ob 30. jubileju poimenovali nagrado.«
»Faliran fotograf, faliran literat, nogometni podkaster, amaterski nogometni zgodovinar, oče dveh otrok in mnogih nedokončanih romanov, raziskovalec mejnih stanj v soju polnočne lune, izgubljen v vesolju, v večnem (neuspešnem) iskanju samega sebe.«